Az oktatási intézmények körében is sikeres a BAM! kampány
Az idén 110 középiskola és felsőoktatási intézmény csatlakozott közel 400 résztvevővel a Bringázz a munkába! kampányhoz - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szombaton az MTI-vel.
A Magyar Kerékpárosklub az NFM partnereként hetedik éve szervezi évente kétszer, tavasszal és ősszel a Bringázz a munkába! (Bam!) kampányt. A résztvevők egy online naptárban gyűjtik a letekert kilométereiket, és ha a megjelölt időszakban legalább 8 alkalommal kerékpárral mennek munkahelyükre vagy az iskolába, a kampány végén díjakat nyerhettek.
A kerékpárosklub a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal és az Emberi Erőforrások Minisztériumával közös őszi kampányban először célozta meg az oktatási intézményeket is. A kezdeményezéshez mintegy 110 középiskola és felsőoktatási intézmény csatlakozott közel 400 résztvevővel.
A "Válts bicajra, és több marad az élményekre!" üzenetet hirdető őszi kampányba összesen több mint 2 ezer intézmény regisztrált. A mintegy 7 ezer résztvevő közül 2 ezren először vettek részt a játékban.
A közlemény szerint a tavaly őszi 1 millió kilométer után ezúttal 1,4 millió kilométert tekertek a vállalkozó kedvű kerékpárosok. A bringával munkába járók az idén ősszel 206 tonna szén-dioxid kibocsátástól óvták meg a légkört, és 38 millió forint benzinpénzt spóroltak meg.
Forrás: MTI
Kép: kerekparosklub.hu
Hasonló cikkek
Kerékpár - kerékpárosbarát településeket díjaztak
Ezerrel többen bringáztak a munkába
Kerékpár - elindult az idei BAM kampány
Kerékpár - 4 éves a Coffee Ride
Még több címke
Ironman edzésterv kezdőknek: 9-20. hét 1
Első 5 kilométerem 498
Első 5 kilométerem 498
Első 5 kilométerem 498