Londoni Olimpia: A várnál lassabban veszik a jegyeket
A Játékok szervezőitől származó információ szerint mintegy százmillió fonttal kevesebb lesz a vártnál a bevétel a jegyek internetes eladásából a hónap végéig, amikor a nyilvános jegyeladási kampány lezárul.
A 46 napos jegyeladási kampány elején a szervezők még nagy érdeklődést emlegettek, de később egy, a NOB-nak küldött jelentésben leírták: úgy tűnik, sokan azok közül, akik elkezdték az internetes jegyvásárlási folyamatot, kiszálltak belőle, mielőtt megnyomták volna a „Fizetés” gombot. Jelenleg azt várják, hogy kb. 80 százaléka (400 millió font) folyik majd be a jegyeladási bevételeknek a hónap végéig.
Ez egyben azt is jelenti, hogy egyelőre a szervezők „nyakán marad” több tízezer olyan jegy, mely alacsonyabb érdeklődésre számot tartó, de nagy nézőtérrel rendelkező helyszíneken zajló eseményekre szólnak, például foci selejtezőkre. Ezeket a jegyeket az olimpiáig hátralévő 15 hónap során próbálják majd meg értékesíteni, például az érintett sportágakat népszerűsítő kampányok segítségével.
Forrás és kép: telegraph.co.uk
Hasonló cikkek
Dai Greene-nek egy szurkoló szerzett olimpiai jegyeket
Olimpia: Sátras sorban állás, királyi megnyitó, szigorú tesztelés
Igény szerinti olimpiai utak a magyar szurkolóknak
8800 jegyet vásárolt a Londoni Olimpiára a brit kormány
Még több címke
Ironman edzésterv kezdőknek: 9-20. hét 1
Első 5 kilométerem 498
Első 5 kilométerem 498
Első 5 kilométerem 498
Lehet, a parlamentnél jobban fogynak...