yoyo futás

2011.06.11 Szombat, 12:15:00

Cafemonicue kombinált túra résztávja (evezés 20km ,bringa 70km ,túra 50km ) Solymárt kerülve  mentünk a 10 es út felől  a rajtba ,de netudjátok meg milyen gödrös  úton vitt a gps,Állandóan leért a motor alja ahogy ringatódzott,Gabi meg morgott,de szerencsére a sisakban nem értettem, így hamar elhatároztam,hogy majd inkább hazafutok innen ,nem hívom el még egyszer .De ehez legalább 7 re célba kell érnem,mert fejlámpát azt nem hoztam. Szóval a nevezés hamar lezavartuk ebolánál a Csúcs- hegyi vendégházból indult a túra. Az utcát elhagyva csatlakozást kért Norbi ,mert ő a Mátra alól Jobbágyiból jött. Persze mondtam neki,,kérdezte,hogy ismerem -e a túrát,,hát azt nem ,de az útvonalat naggyából.  Ment is minden szépen ,Nándi kérdezte mennyit tervezek max 7 óra mondtam neki. Mentünk is szépen övtáskát nem is vittem,minek? majd otthon 12kilinél  felveszem :P úgyis a ház előtt megyünk el. Hamar átértünk Norbit előre küldtem én meg beszladtam a cuccért,felvettem a térgumit is ,bár inkább zoknit vettem volna másikat. Megint megszívtam a sz@ros zoknival mint a k100on .

Nagykopaszon pepe,és Juci várt,,szurkoltak kiabáltak. Aztán lefelé a z+  egészem Budakesziig 26km 3:06 .  Itt kajáltam egy zsíroskenyeret 2 ubival ,meg 3 pohár bodzaszörpöt,3 kókuszgolyóval Nem is ettem sehol sem előtte sem utána,,ami furi is volt számomra. innen mentünk a Mária szurdok érintésésvel  fel a Normafához,itt már néha beleolvastam az itinerbe ,de sajnos Nándi is ;)  El is mentünk egy Z3 szögön rossz felé ,a Tündér sziklák után..

Elolvastam újra ,és az Apáthy szikla előtti Z3 kell nekünk . Ezt tudtam hol lesz ,de előtte meg kellett állnom,mert a zokni nagyon nyomta a lábújjamat. Le vettem a cipőt,és már lyukas is volt pedig új zokni . Lehúztam a talpam alá a sarkát,hogy nagyobb legyen elől ,nem is volt rossz,de egy idő után vissza ment a helyére.Felértünk a sziklákhoz,eleinte követtük a Z3 at,aztán elvesztettük az irányt,mert teljesen megzavart,hogy a Pálvölgyi barlang mögöttünk van,mi meg távolodunk tőle .. Végül a Kapy úton elindultunk felfelé ami nem gyenge ,,már már a buszra szavaztam volna ha jön :P Szegény Norbi már lefelé sem akart kocogni,de rábeszéltem,hogy csak elkezdeni nehéz,,jött is ügyesen :)

Na ez a rengeteg aszfalt nagyon nem tetszett. A barlangnál meg két őr állt,és mivel elsőnek értünk oda ,nem engedtek be az udvarra ,mert ,hogy zártkörű rendezvény van..ott szaladgáltunk Norbival l a parkolóhoz is elmentünk újra ,hátha ott a pont,de nem volt aztán a kerítésnél bekukucskáltunk ,és Norbi meglátta,a pontot.  kercsabi,és kabóca voltak a pontőrök . a kék barlangjelzésen mentünk tovább,ami még mindíg aszfalt volt, majd a K+ K sávon a HHH tetőre,de ezt meg én csesztem el,mert ellenkező irányba indultam el a kéken ,és lefutottunk a Fenyőgyöngyére .

Majdnem  felvágtam az ereimet,mikor megláttam hol vagyunk ! pedig  éreztem ,hogy rossz az irány ,de mégis mentem lefelé. No mindegy Norbival számoltunk,hogy még éppen meglehetne a 7 óra. A HHH ugyan kiszívott felfelé,de innen már csak lefelé lesz . Elsőnek értünk a tetőre,pik pakk intéztünk mindent ,és rohanás lefelé már csak 2,5km bár a Vihar -hegyet azé ,még belearkták,hogy érezzük a törődést . A Virágos nyeretől aztán elment az eszem,idióta nem nooormális ,hüjjeee. Már csak lefelé kellett volna menni a K+ on,erre szegény Norbit is belerántva végig futtattam a kék sávon 3km oda vissza.Ebolát felhívtam,mert már Solymár felett voltunk,,és mondta vissza kell jönni Avirágos nyeregig ott a kék+ ,és a szalag is. Hát mit mondjak csak jobbra kellett volna fordítani a fejem,és megláttam volna a szalagot.  ketten megelőztek addig ,bár nem érdekel mert nem verseny csak egy túra.. Norbi sietett haza, igaz én is ,mert már fél 8 is elmúlt,és féltem,hogy rámsötétedik hazafelé . Bár szivesen bebüntetném jövőre a túrát,de a sok aszfalt miatt ölég volt 1x .

Gyorsan ettem egy zöldség levest ,és elindultam a túra útvonalon hazafelé  ,de ez már egy másik edzés .