Túraanyu kalandjai

Egy nyaralás margójára....

Fókafióka | 2010-08-11 20:25:11 | 2 hozzászólás

Tavaly festés meg bútorvásárlás miatt kihagytuk a nyaralást, és aztán egész évben éreztem, hogy nagyon hiányzott a feltöltődés. Idén aztán pótoltuk, két nyaralásnyi programot is beterveztem...a fiaim nem kis bánatára. Ugyanis, ha hagynám nekik mostanában a klaviatúrán való ujjtorna lenne a legkívánatosabb program:-)

Sikerült itt a neten találnom egy nagyon ideális helyet, afféle pedagógus-wellness, ahol szinte fillérekért teljeskörű pihenésre volt lehetőség, hatalmas reggeliket ígértek, és az üdülési csekket is elfogadták. Merthogy amúgy a nagy semmi közepén található ez a csoda-hely.:-)

És tényleg, maga volt a földi paradicsom... Igaz, amikor odaértünk, úgy éreztem ez a Világvége után a második megálló, már csak egy sejtelmes, de annál földesebb erdei út vezetett ide...De nagyon kedvesen fogadtak, teljes csend és nyugalom, kényelmes, kellemes, tiszta, bogármentes volt a szállás. Volt 2 medence, egy fedett és egy szabadtéri, jacuzzi, ezeket ingyen használhattuk. Használtuk is alaposan, nagyon élveztük!:-) Volt egy helyes tó is, ahol lehetett pecázni meg vízibicajozni, szintén benne volt a szállásban, de ez annyira nem vonzott bennünket. Emellett még lett volna ingyen bicajhasználat is, de ezzel sem éltünk, mert vagy túl nagy hőség volt, vagy túl nagy eső. Ingyen volt a teniszpálya-használat is, Marci nagyon ügyesnak bizonyult....én meg nagyon lustának:-( ..de nevezhetjük nehézkesnek és darabosnak is a mozgásomat:-) Na, és ott volt a fiúk nagy  kedvence a teke...néha én is guríthattam egyet:-) Titokban bevallom: imádom:-)

3 és fél napot töltöttünk itt. Nagyon élveztük! Ja és tényleg szuper volt a reggeli is, meg a vacsi is, de mindig volt alkalom lemozogni. Ja, és hogy legyen valami komoly program is, sétáltunk az erdőtelki arborétumban és megnéztük a felújítás alatt álló Buttler- kastélyt is, ami a Különös házasságból ismert Buttlereké volt.

Ez a pár nap éppen elég is volt a wellnessből, csütörtökön továbbálltunk.

A 9 lyukú hídnál futottunk egy jót a szúnyogok elől. Innen Debrecenbe mentünk...nem pulykakast venni, hanem, hogy Dani megismerhesse a nevezetességeket, ugyanis most majd a Légy jó mindhalálig lesz a kötelező, hátha szívesebben olvassa, ha maga elé tudja képzelni a helyszíneket. Persze előtte a lustizás közepette bele kellett kicsit olvasnom a műbe, iszonyatosan rég voltam nyolcadikos:-)

Az utolsó állomáshely Nagyvárad volt. Én már 20 éve nem jártam ott, de a fiúknak volt igazán érdekes az ismeretlen világ:-) Vendéglátóink gondoskodtak róla, hogy az összes román ételkülönlegességet végigkóstoljuk, de szerencsére ezt hatalmas városnéző sétákkal tudtuk kompenzálni.

Nagyon jó volt a nyaralás, aztán nagyon jó volt hazaérni...hogy kipihenhessem:-)