self-survivor
Komp akart lenni,de nem komplett.(No ferry for one biker.)
Lagyiszlove | 2006-12-22 11:36:33 | Nincs hozzászólás!

A cím a tegnapi sikertelen edzés okára utal,ugyanis a tököli komppal szerettem volna átmenni,hogy ott a többiekkel találkozva tekerjünk egyet.Sprinteltem is rendesen,hogy elérjem a 13:00-ásat(még szerencse,hogy a pulzus mérőt otthon hagytam),persze így is 2 perccel később érkeztem,ami nem szokott gond lenni,bár állításuk szerint ők mindig pontosan indulnak.Na most ez nem történ meg,mivel én voltam az egyetlen aki át szándékoztam volna kelni a túlpartra.Még reménykedtem egy kicsit,mert ha a túlparton is vár valaki(autós!) akkor azért átmennek,De nem várt....

Úgyhogy be kellett érnem a 3 km-nyi sprintedzéssel tegnap.Persze egyből akadt dolgom ezer,nem unatkoztam,még egy nem létező internetkapcsolatot is "majdnem" sikerült beélesíteni egy ismerősnek,de félóra szenvedés után felhívtuk a szolgáltatót,így kiderült,hogy még 4-5 nap amig rákapcsolják őket....

Aztán még egy kis ajándékvásárlás,természetesen biciklivel.Jól nézhettem ki elektromos seprűvel a kézben tekerve!:)

Este azért volt egy kis sport,aminek a nyomait a jobb vállamon viselem karmolás formájában,,, ,ja nem az amire gondolsz,hanem vízilabda!:)Na lesz mit magyaráznom este...ráadásul nő okozta.Nagyon súlyosnak látszhatott amikor kijöttünk a vízből.mert mindenki hülledezett ,hogy "majdnem" leszakadt a karom.Szegény Sziszi meg pironkodott,hogy ő nem akarta,és hogy nincs is hosszú körme(tényleg nincs).

Hát a héten ennyi sport volt,asszem.Szombatól meg még kevesebb idő lesz rá,az új jövevénytől függ majd mennyi.Legfeljebb viszem majd magammal a hátizsákban... :))

Első télies tekerés
Lagyiszlove | 2006-12-14 17:45:50 | 3 hozzászólás

Gondolkoztam rajta,hogy edzéstípusnak mit adjak meg a maihoz,mert a regeneráló tekeréshaz kicsit szenvedősebb lett főleg a hideg miatt.Igazából a közepes/könyű fázós montis gurulás stimmelt volna igazán...

Könyelmű módon kamásli nélkül indultam el,ugyan két zoknival(az egyik termós) és a téli montis cipőben,de a kamásli hamar hiányozni kezdett.Igaz a jelenlegi nem hiszem hogy sokat ért volna,mert elég vékony.Talán mégiscsak meg kellett volna venni a camponában szombaton azt BBB-s "gumicsizmát",és nem azon fanyalogni,hogy milyen csúnya és,hogy 45-46-os!Szóval tanulság:10 fok alatt ne indulj el kamásli nélkül!Hazaérve kb 10 perc meleg fürdő után üdvözölhettem újra az élők sorában a lábújjaimat...

Amúgy ma terepen is akartam menni egy keveset,de a murvás részt elhagyva az sáros út látványa visszatántorított a 6-os út felé.Vajon mikor kezdik már el Szbatta és érd között a bicikliút építését?

Elvileg az alapkőletétel már megvolt...

Ami még meglepő volt,hogy a kezem is nagyon fázott,pedig a téli kesztyű volt rajtam!Lehet,hogy abból is kell vennem egy melegebbet?Létezik egyáltalán?Mert már a mostani is belül bojhos,meg minden.Na majd körülnézek,kész anyagi csőd.Megéri ez nekem?Inkább itthon ülnék és mindenféle délutáni műsorokat néznék(mondjuk a balázs só így is meg volt),vagy honfoglalóznék,olvasgatnék...

De emlékszem tavaly se nagyon mentem télen,csak itthon görgőztem,meg úszni jártam.Nem tudom már mikor volt az első "tavaszi" tekerésem,de arra emlékszem,hogy már nagyon hiányzott,és szinte itéletidőben vágtam neki az Etyek körnek(Baracska felől).Emlékszem olyan szembeszél volt és hófúvás,hogy sík terepen is csak 23-mal "haladtam" még erőlködve is.

Biztos jövőre is lesz ilyen...már alig várom... És akkor visszasírom a mai tekerést.

Pihenőnapi diéta
Lagyiszlove | 2006-12-13 17:51:25 | Nincs hozzászólás!

Hozzávalók:

Végy egy zacskós kiszerelésű 4db-os hamburger zsömlét.Egy csomag félkész baromfi fasírtot(Abbelen márkájú!).Egy zacskó reszelt vitamin salátát.Egy csomag szeletelt trapistát.

Vágd félbe a zsömléket és az alsó felére tedd rá a fasírtot.A fasírtra szórj egy keveset a vitamin salátából és tegyél rá egy szelet sajtot.A zsömle felső felére szórj ugyanannyi vitaminsalátát és óvatosan fordítsd rá az alsó félre.Tedd be a mikróba 600W-on 1 percre.Ha kész,nyomj a szendvicsbe majonézt!(Na jó ha valaki úgy szereti ketchup-ot...) És kész is.Öblítsd le a kedvenc italodal,az én esetemben sörrel(Pilsner Urquell)!

A gyakorlatot többször ismételd meg,kisebb pihenőkkel.Akkor dolgoztál jól ha a végén csak 1 fasírt marad és fél zacskó vitamin saláta valamint a maradék sajt,de azt a sorozatok közt(Jóbarátok,Barátok közt...stb)is elnassolgathatod!Így holnapi reggelid is megvan.Sörből ne hagyj semmit!

Aznap már ne sportolj semmit!

Másnap menj el sportolni!

Decemberi napsütés,tapló kamionosokkal.
Lagyiszlove | 2006-12-11 16:56:51 | 4 hozzászólás

Na azért csalóka volt ez a mai napsütés,Biáig szinte majdnem fáztam.Próbáltam 160 alatt tartani a pulzusom,még a kis puklikon is,úgyhogy semmi nyeregből kiállás,max egy két kigyorsításnál.Igazi felüdülés volt a Etyek felé lekanyarodni a kőbánya felől,ez a rész annyira nyugodt.Etyekre beérve azért megdöbbentet a két nyergesvontató,ahogy legalább 80-al vágódtak be az s-kanyarba szemből.Elhiszem,hogy nagy fíling lehet egy olyannal puttony nélkül száguldozni(a sofőr vigyorgó fejéből arra következtettem),de olyan helyen ahol az út szélén suliból hazafelé battyogó gyerekek vannak?!

Hopp-topp,laptop.
Lagyiszlove | 2006-12-09 19:56:21 | 2 hozzászólás

A 9:30-as induláshoz képest frissnek éreztem magam.Na ennek lőttek,amint elkezdtük Sóskút felé nyomni,és a Dani 35-tel "pörgetett" az élen,én meg lobogtam a sárvédős montimmal a végén.A Krisztián is panaszkodott,mert lábadozóban volt valami kisebb meghűlésből.Aztán Biatorbágy után megnyugodtunk,tudatosult mindenkiben,hogy téli alapozásról volt szó.Persze símán mehettem volna az országutimmal is mert tök szárazak voltak az utak.Na mindegy ,így legalább keményebb volt az edzésem mint a többieké,mégha az etyeki "hullámvasúton" meg visszafelé Sóskút után az újbóli 35-ös tempónál le is szakadtam.Alcsútobozon még összeakadtunk 3 harcossal(az egyikük szintén battai!),onnantól már 7-en nyomtuk.

Bizonyítandó a v-fékek hatásoságát sikerült túl nagyott fékeznem amikor Tibi jelezte,hogy lekanyarodna egy kis kitérőre.Arra viszont nem számítottam,hogy mögöttem az Attila már nem tud akkorát fékezni,úgyhogy ráfutott a hátsókerekemre!Hamar az út szélén találtuk magunkat,szerencsére más nem keveredett bele a bukásba,és nekünk sem meg a bringáknak sem lett semmi baja.Nekem egyedül a fényvisszaverős mellényem háta szakadt ki,de azt is csak már itthon vettem észre.Amíg a többiek csurgattak én a hátsó sárvédőmet prepartáltam meg...első ránézésre totálkárosnak tűnt.Azt hittem elpattant valamelyik pálca,de csak kiugrott a helyéről,és elhajlott.Ezek után nem mondom,hogy nagy lelkesedéssel vágtam neki az etyeki domboknak.Hát nem ehhez a bringa súlyhoz szoktam az biztos,de legalább volt elég fogaskerék hátul,és egy még maradt is vésztartaléknak .:-) Szóval túl lehetett élni,de figyeltem,hogy 180-as pulzus fölé ne menjek.Így persze maradt a leszakadás...Mindegy megvártak.(Ja ,közben találkoztunk a szembejövő Pengével is.)

Azért otthon a meleg fürdő megérdemelt volt.Mehettünk laptopot venni a barátnőmnek.Persze még "aznap" mindent installálni akartam,így 2 körül sikerült is ágyba kerülnöm...
Shopping and biking
Lagyiszlove | 2006-12-05 17:40:02 | Nincs hozzászólás!
Ismét bebizonyosodott a sport jótékony hatása a közérzetre.Lőttek a fásultságnak,és még a ruhatáramat is sikerült gazdagítanom egy Longus hosszúujjú alsótrikóval(köszi Skizó az árengedményért)!A Tuti csőszeres kapuccsinó pont jókor jött(köszi Gábor a meghívást)!És este még vízilabda...