Triathlon felkészülés

egy kimaradt hét

dawe | 2011-01-30 20:01:57 | 1 hozzászólás

Nos ez a hét szinte teljesen kimaradt :-(
Hétfő reggel még elmentem úszni, aztán délutánra már éreztem, hogy valami nem az igazi. Esti bringázást már ki is hagytam...Aztán kedden már levegőt se nagyon tudtam venni. Egyszóval benáthásodtam. Munkába még tudtam menni, lázam sem volt, és egy kis nátha miatt influenzás időben nem megyek el az orvosi rendelőbe, mert még jobban összeszedek ott valamit :-)

Szóval kedd-szerda-csütörtök a tüsszentésről és az orrfújásról szólt. Péntekre már egész jól voltam, de úgy voltam vele hogy most már akkor kipihenem magam rendesen, így hétvégi edzést se csináltam semmit.

Az eredmény: ki vagyok éhezve...legyen már holnap reggel hogy újra úszhassak.

az edzéstervvel pedig úgy vagyok, ha már konkrétan egy egész hét kimaradt, akkor igazából a kimaradt hetet kezdem újra. kiváncsi vagyok egy hét semmittevéssel mennyire tudtam visszaesni :-)

Egyszóval ilyen is rég volt, hogy várom a hétfőt :-)

3. hét

dawe | 2011-01-23 17:21:48 | 1 hozzászólás

Igen ez is megvan...
Igaz egy edzés kimaradt csütörtökön, -egy 30perces bringázás- de úgy gondolom az elmúlt két hétvégén a bringázást úgy is túl teljesítettem. Ma is elmentem a haverokkal bringázni, de ma úgy gondoltuk hogy a hideg miatt, nem nagyon lesz fent a HHH-n sár. Ez majdnem be is jött,  :-)
Nem mentünk egyáltalán sokat, inkább most csak jól éreztük magunkat forralt bor, zsíroskenyér a Rekettyés büfében :-) Folyamatos poénkodások, néha szerintem kell az ilyen edzés is. Viszont már látom magamon a fejlődést, akik tavaly még egy-egy hosszú felfelén gond nélkül otthagytak, azoknak ez most már nem megy olyan könnyen! Van még mit fejlődnöm, de úgy néz ki jófelé haladok, és ezt már a többiek is megjegyezték! Ilyenkor mindig elönt egy kis büszkeség azért... :-)
Egyébként nem is voltunk kint sokat, mindenki fázott, bennem meg úgy néz ki bújkál valami kis betegség, szóval most iszom egy bögre forró teát, aztán be is vackolom magam a takarók alá. Reggel úgyis korán kelek irány az uszoda :-) Ha addig nem múlik el a betegségem, remélem a szauna majd kiszedi.
Kellemes jövőhetet mindenkinek!

egy kis siker

dawe | 2011-01-19 19:41:33 | 1 hozzászólás

A ma reggel nagyon nehezen indult, sokat vacilláltam reggel, hogy a mára kiírt futás és úszás közül melyiket válasszam. Végül elmentem futni, nagyon nem akart menni, de azért egész jót kocogtam. Most rendhagyó módon nem a Margitsziget futókörén mentem hanem belül a szigeten és a reggeli fényeknél nézegettem a fákat. Mit ne mondjak, nagyon kellemes élmény volt. Ezután hazajöttem, gyors zuhany, aztán irány a meló. Ma egész nyugis nap volt bent, ritka az ilyen, így egész nyugodtan indultam az uszodába munka után. Gondoltam ha olyan nehezen megy majd az úszás mint ahogy a reggeli futás, na az vicces lesz. Elkezdtem róni a hosszokat, baromi sokan voltak ma délután a Dagályban, így hol lassítani kellett, hol gyorsítani az előzések miatt, szóval nem volt ideális a pálya :-), úsztam-úsztam majd ránéztem a stopperra a kezemen és látom, hogy hoppá ez egész jó idő lehet... szóval úgy 500 méternél találtam motivációt, próbáltam tartani a tempót, nem is sokat lassultam a végére, így sikerült az 1900métert behoznom 50 perc alá. Megmondom őszintén ez titkos vágyam volt,  de nem gondoltam volna hogy ilyen hamar el fogom érni. Szóval ez most feldobott, ennek örömére itthon gyorsan be is toltam 3 lekváros palacsintát :-) és büszkén várom a holnap reggeli futást :-)

2.hét

dawe | 2011-01-16 18:27:57 | Nincs hozzászólás!

nos túl vagyok a 2.héten is, egyre jobban érzem magam, köszönhető ez talán annak is hogy a nehezebb vizsgáim is sikerültek, de az edzéssel is jól haladok.
ma megint egész jó idő volt, így nem csak a kötelezően kiírt 90perc bringázást tettem meg, hanem megint barátaimmal szervezett (Serrenők) túrára indultam. Megint egy egész napos túra lett belőle és a tényleges tekerési idő pedig 5 óra lett. A vége 97km és kb 850méter szint lett. :-)

Edzésnaplóban ott a leírás merre jártunk, (pilis egy két magasabb pontját megjártuk)

holnap elkezdődik a 3.hét egy jó kis úszással :-)

az első csalás

dawe | 2011-01-14 08:11:18 | 4 hozzászólás

Na ez is megtörtént, nem tudtam a kiírt edzést elvégezni :-(

a ma reggeli penzumom úszásban 300 méter bemelegítés

20X50méter 4-9intenzitással de egyszerűen a 10.nél már nem bírtam tovább ezt a tempót.

szóval a maradék 10x50 métert + 200méter levezetést még leúsztam de azt már nagyon szép kényelmes tempóban.

hogy ez miért volt ma reggel nem tudom, lehet a vizsgák miatti drukk, lehet hogy rakoncátlankodik a gyomrom 2-3 napja, vagy egyszerűen csak egy holtpont.

Remélem azért többet nem fordul elő :-)

Túl az első héten!

dawe | 2011-01-09 19:11:57 | 2 hozzászólás

Igen, ezt is kimondhatom, túl vagyok az első héten. Ez egyelőre nem volt vészes, bár azért nem is diktáltam nagy tempót egyelőre magamnak, se bringán, se futásnál. Ismerkedem még ezzel a heti edzésmenyniséggel, hogy tudom hozzáigazítani a munkához, az egyetemi vizsgaidőszakhoz.

Mára volt kiiírva 90 perc bringázásom ezt sikerült túl lépnem egy kicsivel. Majd 4 óra lett a vége :-)
Van egy egész jó haveri társaság akikkel rendszeresen MTB-zünk. Szerveződött már egy gurulás mára, ha jó idő lesz. Végülis az lett, így találkoztam velük az UVH-nál reggel 10kor. Sajna csak 4-en voltunk olykor 10-12-en is el szoktunk indulni együtt. Én úgy gondoltam hogy velük tartok kifelé aztán majd 45-50 perc után visszafordulok. Nos a többiek mindig belevisznek a jóba... így végülis nem fordultam vissza. Az útvonal a következő lett. UVH- Pomáz - Piliszentkereszt - Pilisvörösvár - Solymár - Hidegkút idáig végig aszfalton. Majd itt a "túravezető" feldobta hogy mi lenne ha megnéznénk a Hármashatárhegyi repteret?
Meglepő módon, egyikünk se ellenkezett :-) Szóval a végére még elgurultunk az Árpád-kilátóig onnan le a Fenyőgyöngyéhez majd onnan már haza. Kicsit hosszabb lett, kicsit átfagytam de az élmény mindenért kárpótolt.

Megyek is, lassan új hét kezdődik, holnap reggel 2000méter úszással kezdek :-)

első nap

dawe | 2011-01-03 19:40:48 | 5 hozzászólás

Reggel semmi extra nem volt, felkelltem elmentem futni nagyon kényelmes tempóban futottam.

utána meló, excel tábla hegyek egész nap...nem volt jó, kicsit késve indultam a Dagályba (munkahelyemtől 5percre van gyalog ezért szeretek odajárni), így 6 felé értem csak oda, de sebaj gondoltam még így is van bő 2 órám!

jegyvásárlás 6előtt 3 perccel, pénztároshölgy mondja hogy csak 7ig vannak nyitva? Mondom csak ma, vagy mi?

Nem feleli, hanem most a téli időszakban, utána meg majd kiderül...mondom jaj de jó, szóval így kezdődött az úszásom. ami bosszantó hogy eli számoltam magam 100 méterrel, így nem lett meg az előírt mennyiség. grrr. (erre csak itthon jöttem rá, amikor beírtam az edzésnaplóba és túl gyorsan tűnt a tempó amit kiírt :-) )

Szóval első napra ennyit. Holnap reggel futás, munka után meg bringa.