Ma fülig :o) ér a szám!
Létrehozta: atom | 2006-11-30 11:58:32-kor
Fel vagy dobva? Jól sikerült a mai edzés? Megvan a rég áhított PB? Az esti futáson összetalálkoztál rég nem látott barátoddal? Kaptál egy új cuccot, és annyira tetszik, hogy le se akarod venni?
Osszad meg velünk az örömödet, hadd mosolyogjunk veled!
Előzmény: evita (649)
Előzmény: distvan (648)
Előzmény: pen (647)
Előzmény: distvan (645)
Kipróbáltam a futást zenére ....
Czuczo javaslatát olvastam a Fórumban és a Sonata Artica Full Moon -t bevetettem. Eredmény: 188-as pulzus. Kezdő vagyok és aggódom az egészségemért .....Ez nem lesz ez így jó . Minden esetre meg volt a ma esti "aranylövésem". A közelben volt a mentőállomás és bennük bíztam .....
... mert megjavítottam a szigetkör PB-met... és mert már nem is fáj annyira a lábfejem (múlt heti focisérülés)
Előzmény: torolt_685 (627)
Nagyon szorítok Neked!
Előzmény: torolt_685 (627)
Túl vagyok a kemény heteken!!!
Jöhet a zánkára való rápihenés, bár a héten az úszást kellene még kicsit erőltetni, aztán szombaton még megnyomom hortobágyon:-)
A tegnapi versenyen is jól mentem:-)
Kedvenc zenei cd-m járt a dobogóra való feljutásomért:-))))
...és nemsokára két hét pihenés, pihenés, pihenés
Tudod, sokat számít az időzítés... Verseny előtti rápihenésedet kihasználtam, és ezután majd 2 hónapig csak pihenek. :))
A nyolcvan pedig nem sok, tavaly nekem is volt ilyen HÓNAPom, igaz, csak egy. :)))
Előzmény: mjoci (624)
Előzmény: Pierre (623)