Kritty extrém sport

2011.08.12 Péntek, 00:00:00

Pulzus

Ma ismét rekordokat állítottunk fel. 6 óra alatt 3 db 4500 méter fölötti hegy.

Zumsteinspizte: 4563 méter. Meredek falon mentünk föl, majd egy még meredekebb keskeny gerinc következett, amit 4500 méteren egy jeges sziklán történő fölmászás tett teljessé. Free-ben mentünk, persze minek is a kötél. Leesni nem mertünk, hiszen akkor újra fölmászhattunk volna. :):):):)

Lyskamm orientale: 4527 méter. A két Lyskamm csúcs közül a nehezebb. 60 fokos havas falon fölmásztunk a gerincig, majd a pengeéles gerincen másztunk jó 45 percet. Néhol csak egylábnyi hely volt, így igen óvatosan tettük egymás elé a lábunkat. Alattunk mindkét oldalon mélység: balra olyan 800 méter, jobbra 1500 méter meredek fal. A többit nem láttuk. :) Tériszonyom perceken belül elmúlt, pedig igazán le kellett néznem : a lábam elé.:):) Gerinc után ismét egy 55 fokos meredek jégfal, majd újabb kisebb gerincszakas és újjé: a csúcskereszt. :):) Csodás volt visszanézni a gerincre, a környező hegycsúsokra. Közepes szél volt szerencsénkre, mert nagyobb szélben ezt az utat nem lehet mászni, egyszerűen lefújná az embert a szél. :)

Signalkuppe másodszor :4554 m. Nos, aki ilyen magasra foglal szállást, azt minden alkalommal újra és újra megmászhatja a Signalkuppe csúcsát. De azt mondom, hogy megérte. :):) A ház maga csodás, belül minden fából. Az ablakokból - még a WC ablakból is- :):):):) a környező négyezresekre lát ki az ember. Otthonra is ilyen WC-t szeretnék. :):):) A kaja is fennséges volt: első nap : Pasta előétel, majd sült hús párolt zöldséggel és krumplipürével, desszertnek puding. MMMMM!!! Másnap: tortelline előételnek, sült csirkecomb sültkrumplival és gyümölcs. Mmmmm!!!! Ezek a svájci-olaszok tudnak valamit.:):):)Na és a sütik!!! Az áfonyalekváros hatalmas rácsos pite és az óriás méretű almáspite is isteni volt. Lehet, hogy enni mentünk föl....:):):):):) Mit nekem hegyibetegség...hiszen csak 2 napig fájt folyamatosan a fejem, de az étvágyam semmi nem tudta elvenni.:):):)

A megtett szinteket már ki sem tudom számolni. Rengeteg.