Edzésleírás
Tour de Tisza-tó: A és B tervel álltunk fel a startvonalra. Voltak ellenfelek, erős ellenfelek, de nem ijedtünk meg. A lassú rajtot követően a DKSI elkezdett rögtön lószolgatni, amit gond nélkül vettünk át. Máté elől a helyén volt.Majd fel a töltésre 3 DKSI-s és Máté elmentek. Elkezdtük fogni a mezőnyt. Ez volt az "A" terv, jól haladtunk. Sajna Máté kiszakadt ezt láttam a távolból. Késlekedés nélkül álltam az élre és húztam a tempót, hogy érjünk fel a szökevényekre. Csatlakoztak a többiek Zolika, Peti a "B" tervet pihentettük :) Zsoltit. 30-40 kili azzal telt, hogy nyomtuk ahogy bírtuk, sajnos a DKSI hátramaradt tagjai tökéletesen tördelték a tempónkat és nem engedtek összeállni. 40 után tudtam, hogy ez az ügy elveszett jöhet a "B" terv. Ahogy feladtuk az üldözést a tempó rögtön visszaesett, senki nem ment. Az utolsó 10 kilin én is előre mentem, hogy segítsek. Aztán jött az utolsó 5 kili. Minden ViniBikes előre jött, hogy Zsoltit a lehet legjobb helyzetbe hozzuk. Nagy rutinja van így nem kellett félteni, ha teheti befejezi a munkánkat. Előre mentem az utolsó 3 kilin, hogy megnyújtsam a sort, így könnyebb az előre jutás a keskeny úton a többieknek. Aztán Zolika robogott el mellettem és nyomott egy kövéret. Majd én is húztam egy nagyon. Kiálltam ekkor Zsolti, Peti, Máté már tűztek is el mellettem. Nem engedtem ki beálltam. Gondoltam a cél a célvonal után van. Derégszögű kanyar aztán egy bika K2, mit mondjak fájt, nagyon fájt. Az utolsó 100 kilin még 2 embert megelőztem. Ők feladták én nem. Master1: ViniBike I.-II.-III. mi kell még. Boldog voltam, hogy Zsoltinak és legfőképp Petinek sikerült. "B" terv kipipálva... Mindenki azt csinálta amit kellett. Büszke vagyok a csapatomra. :)
Nem voltam 100%-os inkább csak 85-90%. Az izomláz még éreztette magát magas pulzuson. Fejben rendben voltam, koncentrált.
Borg:15
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01:40:00 | 65 | 01:32 | 39.00 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |