Sipi bringázás

2013.06.30 Vasárnap, 10:05:00

53 km Szint: 495 m

Szenior (I.)Magyar Bajnokság, Kincsesbánya........

Kétséges volt indulásom, tegnap már nagyon fájt a derekam a bringázás közben,  az emelkedőknél, főleg beülve.Tudva, hogy nem egy sík pálya, a szél viharos, így kétségeim voltak az indulás értelmével. Végül megpróbáltam, és felemás élményekkel gazdagodtam...:))

Rajt után rögtön emelkedő, nagytányéron (az egész verseny alatt nem váltottam kicsire) persze, nem is lehetett volna kistányérozni, mert esélyed akkor nulla, le szakadsz azonnal! Nem esett rosszul az első "hegy", hosszan fel, majd rövid sík, kanyar, ismét emelkedő....Nem volt vészes tempó, de qurva nagy szél volt, és senki nem akart vezetni a pofaszeles szakaszon tempót, szinte megállt a mezőny, mentünk 24-el, kabaré....!! Már kezdtem azt hinni lassan hátba vág minket a következő korcsoport...! A másik meglepetés akkor ért, mikor rájöttem, nincsen semmilyen lezárás, útvonal biztosítás, még a főmezőnyök részére sem! Megy elől egy motoros, amelyik autós látott már outi bringa versenyt, az lehúzódik, de jópár szarik rá, jön szemből! Főleg azért volt érdekes, mert keskeny utak, és igen sokszor elfoglaltuk az út egészét, vagy ha úgy kívánta a szitu a jobb oldalt is, volt egy két meredek jelenet autókkal, sőt hátulról is vadul előztek a mezőny mellett! Az útminőség erősen magyaros, már a balkáni jelzőt direkt nem használom, sértés déli szomszédainkra...:))) A legveszélyesebb - ami miatt majdnem kiálltam az első kör után - , a salak felhordás nagyon sok helyen, megyünk 50 körül, és a kanyar baszki, tiszta szar az út, egyszer meg is csúsztam, piszok mázlival korrigáltam vissza....Kezdett elegem lenni nagyon a pályából! Az első kör vége felé magszakadt a sor, durván a fele a mezőnynek megúszott, pont a kanyarban a célegyenes előttiben, benne én is.....Gondoltam sebaj, majd felérünk......De elől olyat lószoltak, hogy hamar nagy előnyük lett, pont az a rész, ahol végig emelkedik! Ez van...., 1-2 km után 4-en összeálltunk, és egész jó tempót mentünk a második körben, jobb időt (!!) mint az elsőben, a mezőnnyel..... Viszont a helyzet nem változott, piszok veszélyes út, helyenként még az oldalszél is próbára tett, az új Mavic kerekkel a Cannondale, sokkal intenzívebben "reagál"  az oldal irányú lökésekre, a kormányzó mozdulatok is egészen más technikát igényelnek, mint az előző kerék szettnél! El kezdett fájni a derekam is, így eldöntöttem, hogy a következő körben kiszállok, nem kinlódok tovább! A harmadikban már gyengébb tempót mentünk, pedig csatlakozott hozzánk még 3 ember, de nem mentek okosan, lejtőn, hátszélben mentünk 50 felett (különben ha jó lett volna az út, itt lehetett volna menni 60-al is...) , pofaszélben meg senki nem ment, az emelkedőn is behaltak, mindig nekem kellett előre menni, utána meg ész nélkül lószolgattak a síkon, ahelyett, hogy összedolgoztunk volna! Meg is lett az eredménye, sz@rabb időt mentünk a 3.-ik körben! Itt szívfájdalom nélkül ki is szálltam, chippet leadtam, siettem haza a Tourra, meg ebédelni....:))  Edzésnek jó lett volna végig menni, de csak ha tartom a tempót, és nem fáj semmi, és persze jó úton(mert tempót, ilyen technikás vonalvezetésű pályán) csak úgy érdemes, ha megfelelő mínőségű!

Rendezés amúgy tetszett, fél perc alatt elintéztem a nevezést, barátságos segítők, ajándék kulacs, stb...,  de ez a pálya lezárás nélkül veszélyes!

Pedál
fordulat
01:30:50 53 01:43 35.01 495 0 0 0 0

Gida képe

Gida 4106 napja

Nem semmi vagy hogy lumbágóval elindulsz egy vesrsenyen :) Sajnos nekem is szarakodik a derekam.

Fari képe

Fari 4107 napja

szóval az útnak a kurva annyját...de azért neked remélem lehet gratulálni,kitartottál amíg "ésszerü"volt a sztori

zolle képe

zolle 4109 napja

Lehet, hogy így jártál jobban.

A derekadra pedig a gravitációs állványt ajánlom (hason és a hasad alá valami kispárna, hogy kitolja a derekad) - nekem nagyon bevált.

ORBEA ORCA képe

ORBEA ORCA 4109 napja

Hát,sajnálom Sipi,mert én ajánlottam ezt a versenyt.9 éve jártam oda,idén nem mentem el a Pécs-kupa miatt egyébként indultam volna.

A szervezés nem volt rossz eddig én a 9 évben nem találkoztam annyi autóval amit te írsz.A pálya néhány helyen elég recegős főleg a nagy lejtőn,de ez sok helyen így van magyarországon.Lehet hogy új szervező csapat van,mert a nevezést felemelték 2500-ról 5000-re,ami látszik is a szánalmas induló létszámokon,többen szoktunk lenni,me hát Pécs kupa is volt.

Majd máshol találkozunk valószínű,lehet a Turul kupán bár ott is elég xar az út néhol.

Egs!

Sipi képe

Sipi 4109 napja

Nézve az eredménylistát a mi korosztáyunkból (40-49) 36induló közül 8-an nem fejeztük be különböző okok miatt. Az előző korosztály (30-39) a szintén 36 indulóból 18 (!!) nem fejezte be, kiszállt 3-4-5 kör után.......Persze lehet, hogy csak puhányok vagyunk, erősödni kell.....:))
gergő képe

gergő 4109 napja

huhh, ez elég veszélyesen hangzik.. azért elég kemény edzésnek tűnik! beéépüül!!

Shrek képe

Shrek 4109 napja

Ez a Magyar (Bajnokság) Valóság ... Jól tetted, hogy nem kockáztattál tovább ...