Sipi bringázás

2013.05.26 Vasárnap, 07:30:00

104 km Szint: 1500 m

Békás tt.

Sikerült lekésni a rajtot, az eleje (kb.15 fő) még át ment a Szentendrei úti kereszteződésben, a másik fele ott ragadt! Majd 5 perc telt el, mire HÉV sineken, meg  mindenen átjutottam, rögtön az "élre" álltam , de senki nem jött velem basszus, nagyon gyenge volt az eresztés......,Pomázig szinte egyedül, majd egy srác (téli szerkóban) jött fel nagy nehezen, de akkor már tudtam, "ez a vonat elment", esélyünk sincsen felérni az elejére! Csobánka elejénél befogtunk 2 embert, azzal a lendülettel tovább is mentünk,már kistányéron pörögtek, mi még nem váltottunk vissza....A 12%-os emelkedő tetjére felérve, hosszú kesztyűt fel, majd a lejtőn alján ért utol a téli mezes spori, onnan együtt tovább.... Vörösvárig 6-8 főt értünk be, a szántói ep.-ig már én vezettem a sort, senki nem akart elől menni...... Talaálkoztam Rutival, szokás szerint Ő volt az egyik pontőr! Elkezdődött a kapaszkodás a szántói siratófalon, nem esett jól...., de leszakadt mindenki, szentkeresztnél hátra nézve, senki nem jött velem....A 2-ik ep.-nél tartottam egy hosszabb pihit, míg pecsételtek, evés ivás,stb. megjött a téli mezes sporttárs is, vele indultam le Esztergom felé, szinte csak én vezettem a "maradék" 60-70 kilométeren....:)) Nem csináltam belőle problémát, úgy fogtam fel, hogy egyedül edzek.....! Szerencsénk volt hazáig oldal-hátszél...., végül asszem 9-ik helyen érkeztem be, a tavalyihoz képest 6 perccel több, igaz most tök egyedül végig!

Az egész 104 kilin egy csepp eső nem esett, de amíg otthonról Békásra értem reggel, tiszta víz-sár lett a bringa, mert esett az eső közvetlen előtte.....A többi részen teljesen száraz utak, még a Két-Bükkfa-nyereg - Esztergom között is....

útvonal: Békásmegyer - Pomáz - Csobánka - Pilisvörösvár - Pilisszántó - Pilisszentkereszt - Két-Bükkfa-nyereg - Esztergom - Pilismarót - Dömös - Visegrád - Tahi  - Szentendre - Budakalász - Békás