Sportos életem
Nem semmi hétvége
devilv8 | 2008-06-29 19:40:14 | 5 hozzászólás

Kezdődött péntek délután lagzi, fotóztam, azuztán Lillafüreden volt a buli, amíg a városból kiértünk oda gondoltunk benevezünk a Bükki maratonra, hát még nem volt ott a nevezési lap. Sebaj majd holnap lagzi után. korán hazaakartunk menni, de mindenki hányt, a sofőrön meg rajtam kívül. (de csak ő nem ivott) 3-kor hazamentünk még egy félórás út kb. Szegény Chryslerünkben ennyien még okádtak az tuti. Pedig szar volt a ízenekar. Pesti beképzelt bunkók. Állandóan ettek és lassú számokat zenéltek. Ja és drága volt. Na mind1 aludtam 4-órát így gondolkoztam hány kilométeren induljak, végül csak 26,8 km lett, utólag jó is.

És akkor a verseny, Nyíregyházi maratonistákkal mentem amíg ugyanarra kellett, azután felfelé egyedül, felfelé elég jó vagyok itt sokat előztem, Frissítőknél mindig megáltam ettem ittam ráérősen. Azután csúcs előtt nem sokkal elhagytam egy 60-éves bácsit. Gyulát. Innen től eggyütt lefelé nagyopn ment mint a villám. 3:30-3:50-es km tempókkal haladtunk. Jávorkút alján közel nem volt senki. Innen még volt vagy 10km hátra enyhe lejtő néha emelkedett. Nagyon tapasztalt volt az öreg sokat segített. Egy hegyi vipera volt az úton olyan kicsi felőlem sikló lehett. Mondta hogy álljunk meg megvártuk amíg elment. Én tuti mentem v9olna tovább. Az utolsó emelkedőn már sétáltunk is. végül eggyütt a célban 26,8 km 2:08:50 alatt kat 1. hely!!! Hát jó eredményhirdetést megkellett várni, serleg itt mellettem már:)

Innen egyenesen Santana koncertre Pestre, még haza se mentem, már majdnem leragatt a szemem. Parkolni nehéz a kis Chryslerrel:) de megoldottuk, Egy baj volt a koncerttel hogy magyarok szervezték magyaroknak!!! Bunó emberek keresztbe kasba még a koncert közbe is beéll, eléd, na elém nem vagyis próbáéltak de hiába. Santana jót nyomott. Én elkeveredtem jó szokásomhoz híven, és egy apa felvette a gyerekét a nyakába így már a kivetítőt sem láttam, egy angol szőke csajhoz odahajolva láttam ,ő ezt a közeledést félre értelmezte , de nem baj:) innen már jó volt a koncert. Majd fájdalmas búcsú haza Szirmabesenyőbe éjfél körül megérkeztem majd hulla az ágybant játszottam.

Reggel megint kelés 6 óra alvás után betekerni Miskolcra a 10-es vonathoz, és elmentünk az Aggteleki kartszra tekeni egy kicsit, nyugost túra. Oyan fáradt voltam. De közbe jobb lett. Jósvafőig eltekertünk, ott kocsma:) továáb Lófűpuszta, meg ara terepen, majd Ménes völgybe ahol majdnem szívrohamot kaptam, nagy vaskerítés mellett csiripelnek a madarak és egy hiúz nekiugrik a kerítésnek. Én azt hittem kiugrik a szívem a helyéről, de megmaradt. Lófűpustási tónál pihi fotózás. Majd Szögligetfelé tekerés. Egy óránk volt még a vonatig, így párhuzamosan tekertünk a vonattal 30-35e- haladtunk ketten, de kedvenc könyvtárosunk mindig lemaradt ezért meg kellett várni állandóan, mert elég nagy a cigánymennyiség a falukban még se egyedül, 3-an jobb. Végül így eltekertünk Szendrőládig ott vártunk vagy 3/4 órát a vonatra. na ez kb 55,9255km volt. Vonatról leszálltam Sajóecsegen, és innen haza tekertem még 6,6102 km hát eddig ennyi volt a hétvége. a www.photoblog.com/devilv8 fotóhelyemre még ma feltöltöm a bicikli túra képeit.

Tegnap este volt időm, íme
devilv8 | 2008-06-25 21:11:42 | 4 hozzászólás

Fogtam hát a Nikonomat és a biciklimet és elmentem fotózni.

www.photoblog.com/devilv8/2008/06/25/hdr-sunset.html

Az utolsók sztem egész jók lettek